MEIST

GROHEST LÄHEMALT

GROHE on juhtiv üleilmne vannitoa terviklahenduste ja köögisisustuse kaubamärk. Alates 2014. aastast kuulub GROHE kontserni LIXIL, mis on teedrajava sanitaartehnika ja ehitusmaterjalide tootja. Et järgida juhtlauset „Pure Freude an Wasser“ ehk „Puhas nauding veest“, on iga toote valmistamisel järgitud kaubamärgi väärtusi: kvaliteet, tehnoloogia, disain ja säästlikkus.

Meie kaubamärk pakub elukvaliteeti parandavaid tooteid ja teenuseid erikollektsioonides GROHE QuickFix ja GROHE Professionals ning kvaliteetse alamkaubamärgi GROHE SPA all. Need kõik vastavad GROHE asjatundlike äriklientide ja nende eristatud sihtrühmade vajadustele.

Kaubamärk, mille põhitegevuse keskmes on vesi, annab oma panuse LIXILi mõjustrateegiasse ressursse säästva väärtusahelaga: alates süsinikuneutraalsest* tootmisest ja ebavajaliku plasti eemaldamisest pakenditest kuni vett ja energiat säästvate tootetehnoloogiateni, nagu vett ringlusse võttev dušilahendus GROHE Everstream. Tänu mitmekülgsele suhtluskeskusele GROHE X avaldab kaubamärk lisamõju tegevusharu arengule. Olgu see digikujul kaubamärgi kogemuskeskuses, füüsilisel või hübriidkujul GROHE X kaubamärgi kogemus- ja suhtluskeskuses Hemeris Saksamaal või GROHE X esindusveokitel – meie kaubamärk ühendab inimesi, et aidata ellu viia LIXILi eesmärki luua parem kodu igaühele igal pool.

* Hõlmab süsinikdioksiidi heite hüvitamise projekte, vt lähemalt grohe-x.com/sustainability.

LIXILIST LÄHEMALT

LIXIL (TSE kood 5938) toodab teedrajavat sanitaartehnikat ja ehitusmaterjale, mis lahendavad meie elu igapäevaprobleeme, muutes kodu paremaks igaühele igal pool. Toetudes oma Jaapani päritolule, loome maailma juhtivat tehnoloogiat ja uuendusi, et pakkuda kodu muutvaid kvaliteetseid tooteid. Kuid LIXILit eristab see, kuidas me seda teeme: läbimõeldud disaini ja ettevõtlusvaimu kaudu, pühendudes kõigile kättesaadavatele lahendustele ning vastutustundlikule äritegevusele. Viime oma nägemust ellu tegevusharu juhtivate kaubamärkide kaudu, nagu INAX, GROHE, American Standard ja TOSTEM. Meie ligikaudu 55 000 töötajat enam kui 150 riigis tunnevad uhkust selle üle, et nad valmistavad tooteid, mis puudutavad iga päev rohkem kui miljardi inimese elu. Lugege lähemalt www.lixil.com

MEIE KAUBAMÄRGI VÄÄRTUSED

Kvaliteet, tehnoloogia, disain ja säästlikkus – need kaubamärgi neli põhiväärtust väljendavad meie eesmärki pakkuda erakordseid elamusi. Järgime väga rangeid norme tagamaks, et iga kord, kui avate GROHE kraani või duši, tunnetate selle erilisust.

KVALITEET

KVALITEET

LIXILi üleilmsesse tootmisvõrku kuulub 79 tehast kümnel turul, et katta nõudlus kogu maailmas. Nende seas tegutseb GROHE kaubamärgi all viis tootmisüksust kolmel turul. Kõikides tehastes järgitakse samu standardeid ja protsesse ning kogu maailmas täidetakse kõige rangemaid viimistlus- ja funktsionaalsusnõudeid.
Tootmisvõrk on loodud võimendama GROHE pikaajalist tootearendust ning on valmis pakkuma ka kõige keerulisematele spetsifikatsioonidele vastavat toodangut kõrgtehnoloogilises keskkonnas.
Alates toormaterjalidest kuni valmistoodete tarnimiseni – ettevõte tunneb uhkust selle üle, et tema sisetootmise osakaal on üle 90 protsendi. Muu hulgas toodetakse ettevõttes endas GROHE segistisisusid, mis tagavad igale segistile vastupidavuse ja ainulaadse GROHE tunde. Ühtseid protsesse rakendades saavad kõik tehased pakkuda parimat kvaliteeti ja tagada klientide rahulolu.

TEHNOLOOGIA

TEHNOLOOGIA

Alates oma tegevuse algusest üle 80 aasta tagasi on GROHE olnud vannitoa- ja köögilahenduste teerajaja.
Alates esimese „inimeste termostaadi“ arendamisest 1956. aastal kuni pudelivaba joogivee tootmiseni GROHE veesüsteemis 2009. aastal ja esimeste 3D-metallprinditud segistiteni 2019. aastal. Klientide vajadustele keskendudes loob GROHE elukvaliteeti parandavaid ja säästlikke tootelahendusi, mis annavad tarbijale lisaväärtust.
Iga GROHE toote juured on endiselt Saksamaal Sauerlandi piirkonnas: alles hiljuti, 2018. aastal avatud uurimis- ja arenduskeskuses Hemeris Saksamaal kasutatakse kõige moodsamat tehnoloogiat, mis nihutab pidevalt võimatuse piire.

Hemeris asuv labor on esimene sanitaartehnika valdkonna arenduslabor, mis on saanud Saksamaa akrediteerimisasutuselt DAkkS uue akrediteeringu seadmete katsetamiseks.
Akrediteering vähendab tootearenduse ja turule laskmise vahelist aega, sest tooted lastakse välja ning kiidetakse heaks ettevõtte enda laboris kooskõlas sõltumatute katsemenetlustega.

DISAIN

DISAIN

Kuues suures disainistuudios, mis asuvad Tokyos, Tokonames, New Yorgis, Londonis, Düsseldorfis ja Singapuris, loob LIXILi üleilmne disainimeeskond oma kuulsate kaubamärkide eristatavat tootedisaini, lähtudes suundumuste põhjalikust analüüsist ning tarbijate eelistustest. Kombineerides seda elamuspõhist disainilahendust LIXILi moodsa tehnoloogiaga, loob kaubamärk eesmärgipäraseid tooteid, mis aitavad lahendada tegeliku elu probleeme ja annavad lisaväärtust paljude inimeste elule kogu maailmas. GROHE kaubamärgi Düsseldorfis asuv meeskond hoolitseb selle eest, et iga GROHE toode teeb just seda, mida lubab.

Enjoy water sustainability

JÄTKUSUUTLIKKUS

GROHE, mille põhitegevuse keskmes on vesi, annab oma panuse LIXILi mõjustrateegiasse ressursse säästva väärtusahelaga: alates süsinikuneutraalsest* tootmisest ja ebavajaliku plasti eemaldamisest pakenditest kuni vett ja energiat säästvate tootetehnoloogiateni, nagu vett ringlusse võttev dušilahendus GROHE Everstream. GROHE on püüelnud üha suurema säästlikkuse poole juba üle 20 aasta ning on seadnud eesmärgiks 360 kraadi kestlikkuse, mis hõlmab võrdselt nii töötajaid, tarnijaid, kliente, protsesse ja tooteid kui ka sotsiaalset vastutust.

* Hõlmab süsinikdioksiidi heite hüvitamise projekte, vt lähemalt grohe-x.com/sustainability.

Saage rohkem teada meie armastusest vee vastu ning uurige lähemalt disaini, säästlikkuse, kvaliteedi ja tehnoloogiaga seotud teemasid meie digitaalses suhtluskeskuses GROHE X.